مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 19:002023-01-20سياسي

خبر خوب| مدارس کانکسی کهگیلویه و بویراحمد مهر 1402 جمع آوری می شوند


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری مدارس کانکسی بالای 15 نفر دانش آموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه با اشاره به هفته شوراهای آموزش وپرورش گفت: شوراهای آموزش وپرورش متشکل از جمع صاحب نظران و خردمندان جامعه است تا در سایه مشورت و حضور بزرگانی چون نماینده ولی فقیه ،ائمه جمعه ،استاندار ،معاونین ،فرمانداران وسایر اعضاء، همه در کنار هم و با همفکری مشکلات سد راه آموزش وپرورش را بردارند تا معلم ومربی بتواند بدون دغدغه اولین هدف سند تحول بنیادین را اجرایی کند.

وی ، نقش شوراهای آموزش وپرورش در حل مشکلات آموزش وپرورش و تعامل با سایر دستگاهها را مهم دانست و گفت: برمبنای بند اول سند تحول بنیادین ،آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و فرهنگی است که اجتماعی بودن به معنای دخیل بودن همگان در کمک به پشبرد اهداف متعالی آموزش وپرورش است.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش تحول عظیمی را در نظام آموزش و پرورش برای حرکت به سوی عدم تمرکز و مشارکت در تصمیم گیری را دراین نهاد مهم فرهنگی درکشور مهیا کرد.

عزت خواه با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار نظام مقدس تعلیم و تربیت همواره کوشیده است به عنوان بازوی توانمند فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| مدارس کانکسی کهگیلویه و بویراحمد مهر 1402 جمع آوری می شوند

خبر خوب| مدارس کانکسی کهگیلویه و بویراحمد مهر 1402 جمع آوری می شوند